Forum Subscriber Support - Joomla Extension - Erweiterungen SIGE - Simple Image Gallery Extended Sp PageBuilder 4 Sp PageBuilder 4
4 weeks 22 hours ago #14586 by michaelvonkannen Hallo, ich kann keine SIGE über die Sp PageBuilder 4-Komponente einbinden. Eine Galerie in einem einfachen J-Beitrag kann ich jedoch mittels PageBuilder-Editor einbinden. Der SIGE-Editor-Button funktiont auch nur im einfachen J-Beitrag mittel PageBuilder-Editor. ich nutze die aktuellste Joomla 4 und Sp PageBuilder 4 Version. Gibt es eine Möglichkeit die SIGE zum laufen zu bringen? Ich freue mich auf Ihre Rückmeldung.
The topic has been locked.
michaelvonkannen Topic Author Offline New Member Less More Posts: 3 Thank you received: 0 4 weeks 22 hours ago #14587 by Viktor Please log in to see the response. Attention: You need a valid
subscription to activate an account.
Kubik-Rubik Joomla! Extensions
Less More Posts: 6718 Thank you received: 689 4 weeks 1 hour ago #14590 by michaelvonkannen Please log in to see the response. Attention: You need a valid
michaelvonkannen Topic Author Offline New Member Less More Posts: 3 Thank you received: 0 3 weeks 6 days ago #14591 by Viktor Please log in to see the response. Attention: You need a valid
Kubik-Rubik Joomla! Extensions The topic has been locked.
Less More Posts: 6718 Thank you received: 689 3 weeks 4 days ago #14605 by michaelvonkannen Please log in to see the response. Attention: You need a valid
michaelvonkannen Topic Author Offline New Member Less More Posts: 3 Thank you received: 0 3 weeks 3 days ago - 3 weeks 3 days ago #14607 by Viktor Please log in to see the response. Attention: You need a valid
Kubik-Rubik Joomla! Extensions
Less More Posts: 6718 Thank you received: 689
Forum Subscriber Support - Joomla Extension - Erweiterungen SIGE - Simple Image Gallery Extended Sp PageBuilder 4
Time to create page: 0.122 seconds