Parameter "word" : mehrsprachig und Tags

3 years 6 months ago #9985 by neotrend
Hallo Viktor

Ich nutze SIGE im Zusammenhang mit SEBLOD, unter www.carlit.ch/de/presse , um Bilder anzuzeigen. Dies mit dem Parameter word=Bild.
Jetzt habe ich zwei Probleme:

1) damit das Title nicht dargestellt wird, möchte ich den Wert von "Bild" erweitern auf "<span title=" ">Bild</span>", aber der Parameter lässt keine solche Zeichen zu
2) Da die Seite 2-sprachig ist wäre es schön, wenn ich den ganzen Wert auslagern könnte auf die overrides Sprachdatei. Gib es da eine Möglichkeit?

Danke für die Hilfe.

Please Log in to join the conversation.

3 years 6 months ago #9988 by Vitja
Replied by Vitja on topic Parameter "word" : mehrsprachig und Tags
Please login to view the response. Attention: You need a valid subscription to activate an account.

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Please support my work with a review in the Joomla! Extensions Directory: extensions.joomla.org/profile/profile/details/61997

3 years 6 months ago #9989 by Vitja
Please login to view the response. Attention: You need a valid subscription to activate an account.

Please support my work with a review in the Joomla! Extensions Directory: extensions.joomla.org/profile/profile/details/61997

This message has an attachment file.
Please log in or register to see it.

3 years 6 months ago - 3 years 6 months ago #9990 by neotrend
Replied by neotrend on topic Parameter "word" : mehrsprachig und Tags

3 years 6 months ago #9992 by Vitja

Time to create page: 0.155 seconds