Virtuemart 2 Product Images Facebook Like

7 years 1 month ago #6502 by Blakharaz
Wenn ich in meinem Shop ( www.rayrose.de ) auf einer Produktseite über das Modul 2CSB den Facebook Like Button anklicke taucht auf Facebook immer die Grafik von dem Like Button auf. Dachte eigentlich das normalerweise eine Bild auswahl kommt wenn man Like drückt und mehrere Bilder zur auswahl stehen. Aber anscheinend wird nur noch der Like Button erkannt.
Hab ich den vielleicht falsch auf der Seite eingebaut?

Please Log in to join the conversation.

7 years 1 month ago #6508 by Vitja
Replied by Vitja on topic Virtuemart 2 Product Images Facebook Like
Please login to view the response. Attention: You need a valid subscription to activate an account.

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Please support my work with a review in the Joomla! Extensions Directory: extensions.joomla.org/profile/profile/details/61997

7 years 1 month ago #6509 by Blakharaz
Replied by Blakharaz on topic Virtuemart 2 Product Images Facebook Like
Please login to view the response. Attention: You need a valid subscription to activate an account.

7 years 1 month ago #6511 by Vitja
Replied by Vitja on topic Virtuemart 2 Product Images Facebook Like

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Please support my work with a review in the Joomla! Extensions Directory: extensions.joomla.org/profile/profile/details/61997

7 years 1 month ago #6522 by Blakharaz
Replied by Blakharaz on topic Virtuemart 2 Product Images Facebook Like

Time to create page: 0.137 seconds